عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

...

خدا جون یه سوال دارم!

ببخشید اول سلام!.......می گم وقتی آدما شرمشون میاد که ازت در خواستی کنن

باید چی کار کنن؟!!!!....آره آره می دونم که تو کریمی،رحیمی،رحمانی....

اما یه وقتایی خداجون از خودم هم شرمم میاد چه برسه به تو!

خدایا تو حال منو می فهمی.تو می فهمی.آخه خدای منی...پس.......

خدا به خودت می گم .به خودت به واسطه امام عصر(عج).....

خدااااااااااااااااا ببخش منو....برا همه بی ادبی هام در مقابل تو

اینم نشانه خریتمثلا من نمی فهمم دارم چی کار می کنم!!!

مثلا همش از روی نفهمیه!...مثلا!!!!!!!

دلم می خواست که اینجا بودم....یه غروب می نشستم و فقط حرف می زدم باهات

تو رو خدا ببین حرم رو.......

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین (ع)إکشف کربی بحق أخیک الحسین (ع)

                                   

 

ادامه مطلب ...