عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

بدون تو زندگی را نمی خواهم!

                                           هوالعشق ....

 

                        

دلم عجیب گرفته،غروب بی تو بد است    

                                   قسم به عشق که هر چیز خوب بی تو بد است!

نگاه کوچه ها سمت کوچه می چرخند

                                   چه قدر شهر در این چار چوب بدون تو بد است!

دلم گرفته ،سرم گیج می رود ...یعنی

بقیش هم من بگم: یعنی اینجا همه چیز بدون تو بد است!

سخت می گذره آقا.......دلم برای بوی پیراهن یوسف گمشده ام تنگه!

بیا وگرنه در این انتظار خواهم مرد.....

                  خدایا به لبان تشنه و سوخته امام حسین

            به حق دل سوخته حضرت عباس 

                              به حق چشم انتظاری خانم رباب

               به ادب خانم ام البنین

به خون دل پیامبر

                              به غربت علی و فاطمه

به خون جگری اما حسن و اهل بیت................

                          اللهم عجل لولیک الفرج

             

                      

 

 

 

ادامه مطلب ...

إغماء

خدایا شرمنده ام اما بنده های دیگت هم آرزو می کنن منم آرزو می کنم!

 دوست دارم ۲ ماه برم تو کما......خدایا اجازه هست؟!!

خدایا روح خسته منو دریاب!!!

أمن یجیب المضطر إذا دعاه و یکشف السوء.....

دیوانه شدم خدا...دیوانه!

به قول آقای حسینی:

چه زود دیر شد

 فکر نمیکردم به این سرعت بگذرد

هرچند بار ها گذر زمان را احساس کرده بودم

دلم گرفته

  نه نوشتن آرامم میکند ونه آرام نشستن

من مانده ام وهزار حرف نگفته

 روزی محکوم به عشقمو روزی محکوم به جهالت

 روزی محکوم به ساده نویسی وروزی محکوم به فلسفه بافی

روزی مرا تشویق میکنند وروزی تکذیب

 ومن بین این روز ها مانده ام

شاید تمام شوم

نه باید تمام شوم خیلی خسته ام

خسته خسته خسته