عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

إغماء

خدایا شرمنده ام اما بنده های دیگت هم آرزو می کنن منم آرزو می کنم!

 دوست دارم ۲ ماه برم تو کما......خدایا اجازه هست؟!!

خدایا روح خسته منو دریاب!!!

أمن یجیب المضطر إذا دعاه و یکشف السوء.....

دیوانه شدم خدا...دیوانه!

به قول آقای حسینی:

چه زود دیر شد

 فکر نمیکردم به این سرعت بگذرد

هرچند بار ها گذر زمان را احساس کرده بودم

دلم گرفته

  نه نوشتن آرامم میکند ونه آرام نشستن

من مانده ام وهزار حرف نگفته

 روزی محکوم به عشقمو روزی محکوم به جهالت

 روزی محکوم به ساده نویسی وروزی محکوم به فلسفه بافی

روزی مرا تشویق میکنند وروزی تکذیب

 ومن بین این روز ها مانده ام

شاید تمام شوم

نه باید تمام شوم خیلی خسته ام

خسته خسته خسته

نظرات 2 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

روح اله پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

خسته از چه؟
خسته از کی؟کجا؟....

خسته از من
آری
تمام شدن هم سخت است

سوختن لذت بخش تر است
شاید که دیگر زنده نشوم
شاید ...
واژه ها غریبند در نهان آفتاب
پشت ابر ماندن تا کی؟
تکرار تا کجا؟
...
...
بیشتر بسوزان

خسته بودن هم عالمی دارد
شاید جستن از گردش های جسمانی به گردش های روحانی
راهی باشد برای گزیدن شه ساقی
برای پیوستن به حلقه مستان
پرده دریدن با جام را کسب خود کنیم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد