عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

تو را نیز عاشورایی است......

                                          * هوالحی الذی لا یموت*

تو را نیز عاشورایی است........

 

                              

    

*نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و

 

انتظار تو را می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود

 

 دلبستگی هایش هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکان ولایت ملحق

 

شوی و فراتر از زمان ومکان خود را به قافله سال شصت و یکم هجری

 

 برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی.*

 

                                                                    شهید سید مرتضی آوینی

نظرات 2 + ارسال نظر
فطرس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

نظر بی نظر

شهدا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

با سلام.
لطفا جواب من را در وب خود بدهید.
شهدا رفتند ما چه کردیم؟
ما هیچ کار نکردیم فقط لاف زدیم که به یادتان هستیم .نگهبان و ادامه دهنده راهتان هستیم.
یک سوال دیگر:و ان این که خون شهدا برای چه رفته است؟
جواب من:مگر نه این که شهدا خون دادند تا به وطن و ناموسشان اهانت نشود .مگر نه این که شهدا رفتند تا ما دین خود را از دست ندهیم .و خیلی چیزهای دیگر.
من منتظر جواب سریع شما هستم.
یک سوال دیگر:
چرا ما همش ادعایمان تا عرش زبانه میکشد و حرف خوب میزنیم ولی پای عمل که میرسه خودمان از همه بدتریم.
خودمان به ناموس و شرف هم وطنی و هم شهری خود اهانت میکنیم.
و این تنها شامل اقایان نیست شامل خانم ها هم میشود.
بله تعجب نکنید درست خواندید خانم ها
چون من با این چشم خود چیزهایی را دیدم که باورکردنش اسان نبود و ان این که یک خانم محجبه با کلی دنگ و فنگ رو گیری که حتی دستانش هم معلوم نبود کاری کرد که من از همان لحظه دیدم نسبت به هر خانم چادری عوض شد.
قبلا دلم خوش بود که لا اقل اگر وضع حجاب ظاهری بانوان کشورم رو به نزول است لا اقل یک سری هستند که درست حجاب میگیرند اما ان خانم امید من را نا امید کرد.
من این در دلم بود و هنوز هست و خواهد ماند .
اری شهدا رفتند تا بعضی ها از شرف و عزت چادر و حرمت ان سو استفاده کنند و در وب خود بنویسند ما به فکر شهدا هستیم و خودشان با اقایان دم خور باشند و ...
این حرف را زدم که از خواب بیدار شویم ما سر شار از عیوب هستیم اما لا اقل حرمت بعضی چیز ها را داشته باشیم و فقط حرف نزنیم و فقط دم از حسین زهرا به کلام نزنیم و به شکل منافق در جوامع حاضر نشویم .
کجای دین گفته که یک خانم محجبه که ملت روی ان حساب میکنند بیایید با یک اقا پسری دوست شوند و ...
ایا ایت الله بهجت به دوستی دختر و پسر ایراد وارد نکرده اند و
ایا دختر باید عزت خود را بشکاند.
ایا دختر باید فقط ظاهر خود را خوب نگهدارد وای خدا خدا خدا
دیگر اشک نمگذارد بنویسم و عقده ای که در گلویم مانده خالی کنم
چرا شما باعث میشوید تا دیگران نسبت به من چادری نگاهشان عوض شود فقط به خاطر یک کار هم کفو من
لطفا اگر این را خواندید با خود فکر کنید و در همین وب جواب من را بدهید تا من قانع شوم وگر نه به حرمت خون شهدا از شما راضی نخواهم شد چون شما دید دیگران را نسبت به من عوض کردید.
به امید پاسخ شما خانم فتاحیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد