عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

اربابم....

 حسین(ع)

             حسین(ع)                      

                          حسین(ع)

امروز یاد این مداحی سید جواد ذاکر افتادم 

 نگو اگه رهام کنه اونو رها نمی کنم

                                       بگو اگه رهاش کنم منو رها نمی کنه

 

                       یا حسین بن علی

         خود عشقی به خدا.........

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

یعنی اینکه اگر کافر بشی؟ بازم امام حسین دوست داره؟
برو خانوم خجالت بکش

کافر ؟
کفر؟
از کجاش میشه همچین برداشتی کرد؟

فطرس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

کافر / کفر / چرا حسین بن علی باید بدش بیاید برای اینکه فردی کافر است؟ قیام برای چه بود؟ دلسوزی حضرت چه بود؟ هوم؟؟؟ جواب لطفا

حیف که نمیشه خیلی از حرفا رو گفت!
اما
گر حب علی و آل پاکش کفر است
من کافر اولم خدا می داند

علی طهرانی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

کسی نگفت که حب علی کفر
چرا چرت می گید شما ها بلد نیستید جواب بدید حرف می زارید تو دهان آدم
من گفتم اگر کسی امام حسین (ع) را رها کند رها کردن مثل کافر شدن
پس خانم فتاحیان یاد بگیرید حرف تو دهان آدم نزارید
فقط به من نشون بدید کجا این حرف را زدم؟
شما آقا یا خانم فطرس اگر خیلی راست میگید اسمتون را بنویسید
در ثانی شما میشه بگید کجای قرآن یا احادیث به این نکته رسیدید که امام حسین (ع) هر کی که رهاش کنه را دوست داره؟
اینها همش شعر و غزل برید حرف حساب بیارید اولین کسی که تائیید می کنه منم
شعر و غزل بسه دیگه
یه حدیثی از امام صادق (ع) می گم خواهشا از این اشعارتون نخونید وبرید مثل من آیه قرآن یا حدیث بیارید
حرف دین می خوای بزنی فقط باید حرف خدا باشه یعنی قرآن و احادیث نه اینکه ۲ تا شعر مولوی را بیارید مولوی یکی بوده مثل و من و تو من به هیچ وجه نمی تونم شعر و غزلیات یک شاعر بی ادب را به حرفهای زیبا خداوند تبارک وتعالی بفروشم
امام صادق (ع) فرمودند:در هز حالی که هستید باشید فقط به ما پشت نکنید(اشاره به اینکه گناه کردن را میشه یه کاری کرد ولی رها کردن ائمه را هیچ کاری نمیشه کرد)
برو حدیث و آیه قرآن بیار
شعر و غزل و خواب
هیچ کدوم تائید نمیشه
من موندم شما ها چه جوری اشعار مولوی و .. را به خدا می فروشید

سلام خدمت همکلاسی محترم!
باید خدمتتون عرض کنم که خوبه حالا فطرس نام مستعار رو می نویسه شما که اسمتون رو هم در نظر اول درج نکردید!
و نکته بعدی اینکه نظرتون هیچ ربطی به متن نداشت!
من منظورم اینه که اگه ما از امام حسین(ع) با گناهانمون دور بشیم بازم اون کسی که هوای ما رو داره امام حسینه و اگر برگشتیم از لطف و کشش آقا بوده!
در ضمن برادر محترم یاد بگیر محترمانه صحبت کنی!
اهل بیت هیچ وقت با بی ادبی صحبت نمی کردند! دین ما دین بی ادبی نیست!
در ضمن شعر من از مولانا نیست!
شما حرف درست رو یاد بگیر حتی اگه مولانا گفته باشه!

طهرانی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

من گفتم مولوی این شعر گفته؟
بازم حرف تو دهان من گذاشتید؟
چون شما سابقه مولوی را دارید من گفتم مولوی
من کجا بی احترامی کردم؟
نظر من هیچ ربطی به نظر نداره؟
واقعا نمی دونم به شما چی بگم یه بار میاید حرف تو دهان من میزارید بعدش الان میاید اینجا می گید اصلا ربطی نداره اگر ربطی نداشت چرا از اول نگفتید؟
بحث با شما بی فایده است
چون هیچ چیری قبول نمی کنید
من آیه صریح قرآن را می زارم حتی به ترجمه اکتفا نمی کنم بلکه عربی آیه را میدم که شاید تو ترجمه خوب ترجمه نشده ولی شما می گید تفسیر به رای
آخه ظاهر قرآنم خوندن تفسیر به رای هست
بعدش خودتون یه حرفی را می زارید بعدش من نمی دونم ربطش به چیه می گید این همان تفسیر فلان آیه است
این کارخودتون که دقیقا تفسیر به رای هست را نمی زارید تفسیر به رای ولی ظاهر قرآن را خوندن به من می گید تفسیر به رای
درک می کنم اخلاقتون را شما فقط آیاتی از قرآن و یا احادیث را قبول دارید که مطابق میلتون باشه
چون حرفهای خداوند متعال را به اشعار یک شاعر بی ادب فروختید
من برای شما کاملا متاسفم
بعدشم من هیچ جای این شعر که شما نوشتید من نمی بینم که نوشته باشه با گناه رها شدن این قسمتش را همین الان اضافه کردید
بحث ما بر سر آن قسمت که نوشتید
و در آخر میگم من با شما هیچ بحثی ندارم چون شما هیچ چیزی را قبول نمی کند حتی ظاهر قرآن من هم دیگر با شما هیچ بحثی نمی کنم
هر وقت رفتید یاد گرفتید که حرف تو دهان مردم نزارید
و حرفهای زیبا و درست خداوند را به اشعار یک شاعر بی ادب نفروشید بیاید با من بحث کنید
هر وقت انصاف یاد گرفتید و به ظاهر قرآن نگفتید تفسیر به رای و افکار دیگران و به گفته خودتون که اون حرفم قبول دارید لفظ همان تفسیر فلان آیه نبردید آن وقت برید با مردم بحث دینی کنید
امیدوارم دین بازیچه نشود و به صورت تمام و کمال تمام موارد آن مورد قبول واقع شود
من خودم بارها و بارها گفتم که بر خلاف دین زیاد عمل می کنم ولی به هیچ وجه به یک (و) از قرآن و حرفهای خداوند چه بسا که منافع من را در خطر بیاندازد اعتراض نمی کنم و خداوند را بخاطر همین مساله شکر می کنم

آقای طهرانی باید خدمتتون عرض کنم که بحث با شما هم بی فایده است! همانطور که بارها این مسئله رو ثابت کردید.
با توجه به این که حرفاتون سر و ته نداره فقط خودتون می تونید جواب خودتونو بدید!
به راحتی تهمت می زنید!
به راحتی قضاوت می کنید!
همه حرف های خودتون رو درست تلقی می کنید!
و دارای غرور کاذبی که فکر می کنید از همه بیشتر می فهمید!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

من هیچ وقت نگفتم از همه بیشتر می دونم
شما میشه خاطر نشان کنید
من جلو حرف خدا هیج حرفی نمی زنم
شمایید که میرید بالا حرف خدا حرف میزنید
من اگر حرفی خارج از آیات قرآن و یا احادیث زدم هرچی بگید قبول می کنم اصلا بیاید بزنید به گوش من
در رابطه با عصمت پیامبران آیه قرآن آوردم گفتید تفسیر به رای
در رابطه با این شعر حدیث امام صادق (ع) آوردم اول حرف گذاشتید تو دهانم
بعد آمدید نمی دونم از کجای شعر استنباط کردید رها کردن میشه گناه کردن؟
خوب اگر رها کردن میشه گناه پس معنی شعر این میشه تو اگر گناه کنی امام حسین بازم گناه نمی کنه
اگر معنی رها شدن گناه باشه که نمی دونم از کدام فرهنگ لغتی این معانی پیدا شده این شعر درست میشه خب معلوم است که امام حسین گناه نمی کنه
من بازم می گم وقتی حرف خدا را میزنم شکی ندارم حرفی از حرف من بالاتر نیست چون حرفی که من می زنم حرف خودم نیست فقط همان آیه ای که خداوند متعال آورده را بدون کم و کاست کردن بیان می کنم
فکر نمی کنم حرفی بتونه با حرف خدا کل کنه؟!!!
اگر حرفی می خواد با حرف خدا کل کنه باید با ۲ درجه تخفیف نخواستیم خورشید خلق کنه فقط بره یه ماه خلق کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

من هنوزم می گم شما برو آیه قرآن و یا حدیث بیار من همه چیز را قبول می کنم هر چی خواستید به من بگید اصلا بزنید زیر گوش من
ولی تا الن همش شعر و غزل گفتید در جواب آیات مبین قرآن و احادیث زیبا و جذاب ائمه اطهار (ع)

فطرس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم...

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

الا یا ایهاالساقی ادرکأساً و ناولها / که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکله

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است / کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد