عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

عرشیان خاک نشین

هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین این در خانه عشق است که باز است هنوز

سبک شدم....

                                                بسم الله

بی مقدمه بگم.....هر چی باشه یه عمر در خونه شما اهل بیت ریزه خواری کردم.

هر چی باشه یه عمر اشک ریختم...یه عمر تو عزاها مشکی پوشیدم...

یه عمر کنیزتون بودم....به خوبی و بد بودنم کاری ندارم

من الان به شما نیاز دارم....بیش از هر زمان.......

اما یک چیز آرامش بخشه...اونم اینه که دیگه کسی فکر نمی کنه من  آدم خوبی

هستم!!!!

خدایا منو نیگا کن.........باشه.........

خوب خدا جون خیال منو راحت کن.یا این وری کن ما رو یا اون وری..

 

خوب خدایا تو که بدی نمی کنی که ..اونی که دیوونه است منم!

خوب خدایا چی کار کنم؟!!!!...نگو اینجوری با من حرف نزن.البته نمی گی تو مهربونی

خدایا دلم برات تنگ شده.همین!

چیه خدا ؟!!!!!!!..دیوونه ام....آره دیوونه ام......بنده دیوونه نمی خوای؟؟!!!

خدایا تو که می دونی دلم بشکنه بد میشه........پس بگو اینقدر دل منو نشکنن

یا امام زمان دوست دارم سرم رو بذارم رو پاهات و زار زار گریه کنم...........

بعد تو آروم آروم دست بکشی رو سرم......منم دیگه بلند نشم از رو پاهات تا بمیرم..

من نمی خوام باعث سرافکندگی شما باشم...فقط می خواستم پنهان کاری نکنم

یا امام زمان به خدا شرمنده ام..........

نکنه دلت از دست من گرفته باشه آقا

اصلا بذار بگم؟!!!!!!!!

آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مردم!

من شیعه این خاندان نیستم......من  فقط دوسشون دارم

نکنه اگه چیز ناخوشایندی از من دیدید به حساب این خاندان بذارید؟!!!!!!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی  مردم!

من کی گفتم حافظ خون شهدا هستم؟؟؟!!!!!!!!

من غلط بکنم.من کجا و شهدا کجا؟!!!!!!!!

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مردم عالم؟!!!!!!


رهایم کنید.تو را به خدا رهایم کنید......تو را به خدا رهایم کنید....

تو را به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رهااااااااااااااااااااااااااااایم کنید

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا دست از سرم بر نمیدارن؟!!!!!


خدا عصر جمعه است.حتما آقا برام دعا کرده .می دونم....به خودت قسم مطمئنم

خدایا ........خدایا......خدایا....................................................................

خدایا این که دیگران آدمو پست تر از اون چیزی که هست ببینن بهتر از اینه که

بالاتر از اون چیزی که هست ببینن.........

اینجوری رو ادم یه حساب دیگه باز نمی کنن

آییییییییییییییییییییییییی آدمااااااااااااااااااااااااااااا       ببینید چند بار میگم!


من شیعه نیستم.......من فقط این خاندان رو دوست دارم......

شیعه اهل بیت بودن ادعای بزرگی است

                         لقمه گنده تر از دهن منه

فهمیدید؟!!!!؟؟؟؟؟

آخیییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااا سبک شدم....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شهدا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

با سلام.
من اگر در این جا با شما صحبت کردم فقط میخواستم این مطلب به جای دیگری کشانده نشود اما برای شما متاسفم که خودتان الکی خودتان را مورد هجوم منتقدین قرا دادید.
و الا من در همان وبی که شما ساعت ۱۱.۴۵ پست قرار دادین این نظر را که در پست پاین است را میدادم و من می خواستم که این مسله همین جا حل شود .
لطفا همین جا جواب من را بدهید .دیدید چه الکی الکی باز اعصابتان را خورد کردند.
من منتظر جواب شما در پست قبلی هستم قسمت نظرات را دوباره بخوانید

نجمه خوش اخلاق شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

اخه کی می گه عاشق شدن گناه؟!!!!!!


ان درد ندارم که طبیبان دانند
دردی است محبت که حبیبان دانند
ما را غم روی اشنایی کشته است
این حال نباید که غریبان دانند

شهدا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

باز سلام میکنم خدمت شما.
باشه جواب ندین من که گفتم من را عفو کنید و ببخشید دیگه چه جوری بگم بابا من خوبه مستقیم با خودتان حرف زدم .
اگر من را نبخشید این قدر میام تو نظرات مینویسم تا قسمت نظراتتان تموم بشه.
میدانم دل شما را به درد اوردم لطفا از من حقیر بگذرین و به حرف دیگران اعتنا نکنین و راه خود را ادامه دهید.
من حاضرم قسم یاد کنم که هیچ چیزی در نظرات همکلاسی راجع به شما ننوشتم و فقط این جا که وب خودتان هست و یکم خصوصی تر است نوشتم باز میدونم تند رفتم دلیلش را که گفتم .
اگر منو حلال نکنین قسمتان میدهم پس من را مرتکب فعل مکروه قسم خوردن نکنین .
جواب بدی را که با بدی نمی دهند. به حضرت امام حسن(ع) ان چیز که مستحق خودشان بود میگفتند ولی حضرت با این حال جواب ان ها را با خوبی میداد.
منتظر من را نگذارین من هر روز به این وب میام تا جواب حلالیت از شما بگیرم.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

اون پاک کن
نه اینکه بهش بگی خاک تو دهنت
بگیر سریع پاکش کن آن یک توهین و یک شرک است

شهدا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ

باز سلام میکنم.
خوب باز جواب ندادین خوب اشکالی ندارد مثل این که سخن من را جدی نگرفتین من باز نظر دادم اما خوب است شما را در مورد خیر خواهی خودم نسبت به شما با دو حدیث اشنا کنم.
از امام صادق(ع) روایت شده که:بر مومن واجب است خیر خواهی برادر مومن خود در حضور و غیاب او.
از پیامبر اکرم روایت شده:هر که سعی کند در حاجت برادر مومن خود .و نصیحت و خیر خواهی او را نکند به خدا و رسولش خیانت کرده است.
باز منتظرم
امید وارم من را از کار خیر خود پشیمان نکرده باشین.

نویسنده متن یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

رها کنید مرا تو را به خدااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام
من نمی خوام اسمم اینجا باشه ولی از سبک و سیاق نوشتم همه می دونند من کی هستم
شما انسان بزرگواری که کار بسیار خوب امر به معروف و نهی از منکر را انجام می دهی بنده اولا از کار شما دفاع کرده و مرحبا به شما می گویم
کار شما بسیار ستودنی است حتی پیامبر (ص) می فرماید: بهترین و بالاترین امر به معروف ولایت امیر المومنین (ع) و رساندن پیام غدیر همین جا من از فرصت استفاده می کنم
پیامبر (ص): هر که من مولای او هستم از این پس علی علیه السلام مولای اوست
امر به معروف یک وظیفه است شما وظیفه خود را انجام دادی ولی متاسفانه اینان حرفی به گوششان نمی رود بیش از این خودت را خسته نکن شما از دید پروردگار دیگر وظیفه ای نداری چون وظیفه ات را انجام دادی و امر به معروف کردی ولی طرف مقابل شما نپذیرفت و انسان آزاد است و می تواند پند بگیرد و یا نگیرد
و در قبال کار ارزشمندی که کردی عذر خواهی نکن چون حرف حق زدی ثواب کارت را از دست نده
امر به معروف کاریست درست و آن را غلط نشمار
خدا شما را اجر دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد